لوگو آسان لایک

آسان لایک

5
تصاویر آسان لایکتصاویر آسان لایکتصاویر آسان لایکتصاویر آسان لایکتصاویر آسان لایکتصاویر آسان لایک

توضیحات

آسان لایک یک نرم افزار برای کمک به گروه های توسعه اینستاگرامی است. گروه های توسعه اینستاگرامی بدین شکل عمل میکنند، که تعدادی افراد در ساعتی مشخص ، پست خود را ثبت کرده، و سپس در زمانی مشخص شروع به لایک و سیو پست های یکدیگر میکنند. پس از انجام حمایت های در زمان تعریف شده، در صورتی که کاربری حمایت های خود را تکمیل نکند از طرف مدیر گروهش اخطار دریافت میکند و یک یا چند نوبت از پست گزاری محروم میگردد.


برای شروع به کار با نرم افزار آسان لایک نیاز به ثبت نام دارید. اطلاعات ثبت نام کاملا مجزا از باقی قسمت های نرم افزار میباشد. لطفاً در وارد کردن ایمیل خود دقت نمایید، در صورت فراموشی رمز عبور، ایمیل رمز عبور جدید برای شما ارسال خواهد شد. وارد کردن موبایل اختیاری است.


پس از ثبت نام، با مشخصاتی که ثبت نام کردید در نرم افزار وارد شوید.


پس از ورود به نرم افزار آسان لایک نیاز به یک پیج حمایتی دارید. این پیج حمایتی در واقع یک پیج اینستاگرامی بوده که پیشنهاد میشود، پیجی مجزا از پیج های اصلی کاربر باشد. اطلاعات نام کاربری و رمز عبور هیچ پیج اینستاگرامی در هیچ کجای نرم افزار آسان لایک ذخیره نمیگردد! از پیج حمایتی فقط برای صحت سنجی داده های وارد شده توسط کاربران استفاده میگردد. در نسخه های بعدی ، شخص میتواند خارج از نرم افزار اسان لایک و در مرورگر خود در گوشی موبایل در اینستاگرام وارد شود، و سپس وارد نرم افزار آسان لایک گردد)


در مرحله بعدی کاربر باید یک پیج اصلی خود را معرفی کند. پیج اصلی در واقع پیج اینستاگرامی است که کاربر(عضو با ان پست گزاری انجام میدهد. برای بررسی صحت پیج اصلی، از پیج حمایتی که در بخش قبلی وارد شده استفاده میشود. رمز عبور پیج اصلی از کاربر(عضو دریافت نمیگردد.


پس از مرحله وارد کردن پیج اصلی، آنرا انتخاب کنید.


در مرحله بعدی کاربر، باید در یک آسان لایک، که توسط مدیر گروهش تعریف شده، و اطلاعات آن برای کاربر ارسال شده، عضو شود. برای عضویت در آسان لایک لطفاً یکی از اطلاعات زیر را وارد نمایید و سپس دکمه جستجو را بزنید.(این اطلاعات توسط مدیر مربوطه ارسال می شود)


کد آسان :


نام آسان لایک:


پس از نمایش آسان لایک مربوطه ، و زدن دکمه عضویت، درخواست عضویت برای آن آسان لایک ارسال میشود.(در صورت نیاز ممکن است نیاز به تایید پیج اصلی توسط مدیر مربوطه باشد. این امر بسته به صلاحدید مدیر مربوطه است.)


در مرحله بعدی از بین آسان لایک های عضو شده یکی را انتخاب کنید.


پس از انتخاب آسان لایک، کاربر امکان پست گزاری و حمایت در آن را پیدا میکند. کاربر فقط در زمان های تعریف شده توسط مدیر گروهش امکان پست گزاری و حمایت را خواهد داشت. در صورت نیاز قادر به دیدن ساعات کاری گروه میباشید.


در صورتی که شخص مجاز به پست گزاری و یا حمایت نباشد دکمه مربوطه به پست گزاری و یا حمایت نمایش داده نخواهد شد!


برای پست گزاری کاربر باید لینک پست خود را لینک پست، باید برای پیج اصلی انتخابی باشد، در غیر اینصورت مورد پذیرش واقع نخواهد شد در نرم افزار وارد کند. عضو بعد از گذاشتن پست، در زمان مشخص شده توسط مدیر، امکان حمایت کردن دیگر پست های کاربران را خواهد داشت.


کاربران در هر روز باید تمامی پست های داخل آسان لایک مربوطه را حمایت کنند وگرنه به صلاحدید مدیر گروه مربوطه برای بارهای بعدی اخطار دریافت خواهند کرد و ممکن است از پست گزاری در روزهای آینده محروم شود.


نکته:


نرم افزار آسان لایک هرگز از تکنیکهای که باعث وارد آمدن آسیب به گوشی یا نقض حریم خصوصی کاربر میشود، استفاده نمیکند. نرم افزار آسان لایک از API های ناامن اینستاگرامی استفاده نمیکند، چون این API ها علاوه بر احتمال ناامن بودن، خطر سرقت اطلاعات کاربر را نیز به همراه دارند. استفاده مستقیم از وب اینستاگرام یک تکنیک جدید و ایمن بوده ، و بسیار بهتر و به روزتر از استفاده از API های احتمالا ناامن اینستاگرامی است. در ضمن به دلیل تحریم ها، هیچ API معتبر و تعریف شده ای از طرف اینستاگرام در داخل ایران قابل استفاده نیست و تمامی API های مربوطه توسط افراد غیر طراحی شده اند و در صورت اعمال تغییرات از طرف اینستاگرام باید مجددا بازنویسی شوند. در واقع نرم افزار آسان لایک باعث حفظ حریم خصوصی کاربر میشود به دلیل اینکه شخص ملزم به ورود در اینستاگرام با کمک API، و یا با کمک نرم افزار خاصی نیست، و کاربر میتواند مستقیما در داخل وب اینستاگرام ورود کند آسان لایک فقط از وب اینستاگرام برای صحت سنجی اطلاعات وارد شده توسط کاربر استفاده میکند که این امر باعث امنیت بیشتری برای استفاده از نرم افزار میشود.


کد شامد


1-1-868505-63-0-1


تغییرات نسخه اخیر

نمایش اموزش استفاده از اپلیکیشن، برطرف کردن باگ حمایت


توسعه دهنده

سایت اینستا100