لوگو آزمون ‌آیین ‌نامه رانندگی‌ | چراغ سبز

آزمون ‌آیین ‌نامه رانندگی‌ | چراغ سبز

5
تصاویر آزمون ‌آیین ‌نامه رانندگی‌ | چراغ سبزتصاویر آزمون ‌آیین ‌نامه رانندگی‌ | چراغ سبزتصاویر آزمون ‌آیین ‌نامه رانندگی‌ | چراغ سبز

توضیحات

آزمون ‌آیین ‌نامه رانندگی‌ - چراغ سبز

?برنامه چراغ سبز کاملترین اپلیکیشن آزمون با ۱۵۳۰ سوال در قالب ۵۱ آزمون مقدماتی، اصلی و فنی


اپلیکیشن جامع آموزش و سنجش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سال ۹۸، همراه با نکات آموزشی جهت قبولی در آزمون دست فرمون (شهری)

برنامه کاملا آفلاین بوده و با خیال راحت در هر زمان میتوانید از برنامه به راحتی استفاده کنید!


کاملتر، مفیدتر و ارزانتر

بخش های کلی برنامه عبارتند از:

?بخش تابلوها:

نماهایی از آن را در تصویر بالا مشاهده می کنید. 

در این بخش تمامی تابلو ها با دسته بندی مطابق کتاب آیین نامه تدوین گردیده و همچین در صفحه ی نخست که سربرگی با عنوان تمام تابلوها وجود دارد و بهترین گزینه برای مطالعه ی تابلوهاست، همچنین برای مواقعی که شما تابلویی رو در کتاب، خیابان یا هرجای دیگری می بینید اما نام دقیق تابلو را به خاطر نمی آورید می توانید در این قسمت به سرعت تابلو را پیدا کرده، نام و دسته بندی را ببندید و به خاطر بسپارید!

در این بخش قسمتی را برای جست وجو تابلو، براساس نام برای شما تدارک دیدیم تا با جست وجو نام، تابلو را پیدا کنید!

برای مطالعه ی هرچه بهتر، قسمتی را نیز با عنوان اتوبان تابلوها تهیه کردیم تا با بهترین اندازه و بیشترین دقت تابلوها را مطالعه کرده و یاد بگیرید!


?بخش آزمون ها:

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، این بخش شامل آزمون های آیین نامه ست که شما به ٤ روش مختلف میتونید خودتونو محک بزنید:


١- آزمون های دسته ای:

در این آزمون که شامل آزمون های ۵۱ سوالی در ٤ سطح سختی مختلف برای شما تهیه شده و قرار گرفته، همچنین چندین آزمون با سوالات فنی نیز در این قسمت گنجانده شده است که پس از اتمام آزمون برای شما نتیجه ای ثبت می گردد و برای شما نمایش داده می شود


٢- آزمون های موضوعی:

در این قسمت تمام سوالات بانک اطلاعاتی برنامه را برای مطالعه ی بهتر دسته بندی کردیم، به عنوان مثال اگر در یکی از موضوعات: تابلوها، حق تقدم، سرعت و ... احساس ضعف می کنید میتوانید در این بخش به مطالعه ی سوالات بپردازید، درضمن در این قسمت برای شما نتیجه ای ثبت نخواهد شد و شما با خیال راحت می توانید تمام حواس خود را به مطالعه معطوف کنید.


٣- آزمون تصادفی:

همونطور که از اسم این قسمت مشخص است، این آزمون یک آزمون ٣٠ سوالی ست که این ٣٠ سوال از بین بانک اطلاعاتی سوالات که بیش از ٩٠٠ سوال است برای شما آماده شده، این گزینه بهترین گزینه ی پیش رو برای زمانیست که شما قصد محک زدن توانایی خود را دارید و زمان زیادی تا آزمون اصلی باقی نمانده است و زمان برای مطالعه ی مجدد تمام سوالات نیز  نیست. در این بخش نیز برای شما نتیجه ثبت میگردد.


٤- تمام سوالات:

در این بخش تمام سوالات قرار دارد و میتونید هر موقع که خواستید تمام سوالات رو قبل از شرکت در هر آزمونی مطالعه کنید.


?بخش آموزش ها:

در این بخش که به دو دسته تئوری و عملی تقسیم بندی شده بیش از ۶۰ مقاله برای مطالعه و یادگیری به همراه تصویر ارائه گردیده که در این مقاله ها می توان به آموزش شروع رانندگی که به صورت مرحله به مرحله به صورت تصویری ارائه شده اشاره کرد، همچنین مقاله های مفیدی در مورد بیمه، تصادف، کمک های اولیه، آلودگی و … تهیه و تدوین شده است که بعد از اخذ گواهینامه نیز بسیار پرکاربرد است.


?بخش کتاب ها:


در این بخش شما میتوانید همیشه و همه جا به مطالعه ی کتاب اصلی آیین نامه و دیگر کتاب هایی که در رابطه با آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سازمان راهنمایی و رانندگی و دیگر منابع خصوصی منتشر شده بپردازید.


پشتیبانی : cheraaghsabz@yahoo.com


تغییرات نسخه اخیر


  • بهبود رابط کاربری


توسعه دهنده

NovaCorp