لوگو آرش و آنا

آرش و آنا

تصاویر آرش و آناتصاویر آرش و آناتصاویر آرش و آنا

توضیحات

با توجه به تغییرات سالانه محتوایی آموزشی در کتاب های درسی و شیوه های آموزشی جدید، همواره از طرف مربیان آموزش پرورش به والدین توصیه می شود که به کودکان خود مطالب درسی را آموزش ندهند. با توجه به جمعیت 7.500.000 نفری دانش آموزان مقطع دبستان در سطح کشور، اپلیکیشن " آرش و آنا " به عنوان اپلیکیشن کمک آموزش دروس مقطع دبستان، این خلاء را با ارائه انیمیشن های جذاب حل کرده و به ارائه محتوای آموزشی تهیه شده مبتنی بر آخرین تغییرات کتاب های درسی می پردازد. این برنامه زیر نظر معلمین خبره آموزش و پرورش تهیه شده و برای کلیه داشن آموزان مقطع پیش دبستانی و کلاس اول تا ششم دبستان مناسب می باشد.




  • اپلیکیشن آرش و آنا یکی از جدیدترین محصولات شرکت همراهان آتیه پاسارگاد به عنوان نرم‌افزار کمک آموزشی مقطع ابتدایی است که مفاهیم دروس ریاضی، علوم ، فارسی ، نگارش ، هدیه های آسمانی ، مطالعات اجتماعی ، قرآن و حتی کاردستی را در همه سطوح مقطع دبستان (از کلاس اول ابتدایی تا کلاس ششم ابتدایی) را به صورت کامل و جذاب، در قالب انیمیشن‌های جذاب پوشش می دهد.




  • این اپلیکیشن با استفاده از آخرین روش‌های آموزشی مورد تایید آموزش‌وپرورش و زیر نظر مستقیم معلم های باتجربه کلاس اول دبستان تا ششم دبستان تهیه شده تا مطالب کاملا کاربردی با زبانی شیوا و ساده، متناسب با سن کودک شما ارائه شود.




  • استفاده از تکنیک انتقال مفاهیم به‌ وسیله‌ی انیمیشن کمک می‌کند تا کودک شما از لحاظ ذهنی کاملا درگیر موضوع یادگیری باشد. جذابیت‌های دیداری و متحرک کمک می‌کند تا کودک شما با توجه به خاستگاه سنی خود، مطالب مختلف علمی را در یک فضای تعاملی و کودکانه بیاموزد.




  • بعد از ورود به اپلیکیشن آرش و آنا ، خیلی ساده و سریع با چند گزینه رو‌به‌رو می‌‌شوید که با انتخاب هر درس وارد صفحه‌ی ویژه‌ی آن خواهید شد. شما امکان انتخاب یادگیری مفاهیم ریاضی، علوم، آموزش قرآن و فارسی (بخوانیم) و فارسی (مهارت‌های نوشتن) را برای کودکان خود دارید.




  • در قسمت به نقشه راه هر درس می‌بینید که با شروع سال تحصیلی از فصل پاییز مطالب مربوط به هر ماه از سال به صورت نقشه راه به مدت یک سال از پاییز تا بهار سال آینده تهیه شده است.




تغییرات نسخه اخیر

.


توسعه دهنده

anaoarash